Kérés

Friss információ:
elfogadták az igazolási kérelmet, és lehet, hogy már holnap kapok ellátást, de áprilisban biztosan!!!


A magyar emberek sajátja, hogy a nyilvánosságtól várnak segítséget,
és hajlamosak ügyes bajos dolgaikkal a sajtóhoz és a médiához fordulni. 
Mondhatnám, én is így vagyok ezzel, de ez nem teljesen igaz, mert a lehetséges jogorvoslati lehetőséget igénybe vettem, sőt amolyan rendkívüli jogorvoslatként az ügyészséghez fordultam, ahol leegyeztettem, tán a jövőhét hétfőt, ahol elmondhatom a panaszom. 
Ezzel együtt nagyon kevés esélyem van arra, hogy életben maradjak a jogi helyzet tisztázódásáig. 
Arról van szó, hogy a Kecskeméti kormányhivatal téves címre küldött idézést, amit nem vettem át, hiszen nem is értesülhettem róla, ezzel együtt a kormányhivatal azonnali hatállyal megszüntette a járadékomat, majd az erről szóló határozatát ugyanúgy téves címre kézbesítette, 
és anélkül, hogy ismételten nem érkezett onnan vissza tértivevény, 
nem ellenőrizte, hogy a küldeményeket nekem nem felróhatóan nem vettem át, hanem a határozatot jogerősítette és a tél közepén megfosztott az életben maradásomat biztosító járadéktól. 
A nyugdíjfolyósítás napján már nem volt tüzelőm. Abban a tudatban mentem vásárolni, hogy megkaptam a nyugdíjat, és csak miután kiderült, hogy nincs pénzem kezdtem utána járni a helyzetnek. Február elég hideg volt. Szerencsémre a szomszédom szállította volna a tüzelőt, vett egy adagot nekem, hogy amíg utána járok a helyzetnek, tudjak fűteni. Ekkor értesültem a kecskeméti kormányhivatal eljárásáról. Ráadásul azt a tájékoztatást kaptam, hogy miután a határidőből kicsúsztam és a határozat jogerőre emelkedett az ezzel kapcsolatos kérelmemet el kell utasítani, itt már csak egyetlen esély a határozat bírói felülvizsgálata. 
A Kecskeméti kormányhivatal hozott egy súlyosan jogsértő, törvénytelen határozatot, ráadásul, hogy annak érvényt tudjon szerezni, megfosztott a jogorvoslati lehetőségtől. 
A barátaim koldultak nekem a Facebookon, így rendbe tudtam magam szedni, viszont súlyosan visszaestem, egészségi állapotom a 2017-es évire emlékeztet, csak sokkal rosszabb a helyzetem, mert akkor lassú javulás után kerültem abba az egyébként még elég rossz állapotba, most viszont egy ugrásszerű romlás után. Ezzel együtt összekoldultam a pénzt az orvos által javasolt fürdőkúrára, és két heti tüzelőre még van pénzem, a télről maradt egy kis száraz tésztám, krumplim, amivel elég sokáig kihúzom. De a számlákat nem tudom fizetni, a rokonaim jelezték, hogy a villanyt tán kifizetik, ha ez összejön, villanyom lesz, de a telefonra már nem futja, és ha a hideg netán áprilisra is áthúzódik, fűteni sem fogok tudni, sőt tulajdonképpen március 20-25-ig megoldott a fűtésem, a hidegtől függően. 
A jogi procedúrának leghamarabb májusban lehet vége, ha nincs szerencsém, akkor még csak az dől el, hogy mehetek bizottság elé, és akkor júniusban vagy júliusban kaphatok újra jövedelmet. addig nem igen húzom ki alamizsnán. úgy tűnik a talamusz elvesztését és több más egyenként is halálos agysérülést még sikerült átvészelnem, de a kecskeméti kormányhivatal a jogállamiság alapjait megkérdőjelező, durván törvénysértő eljárása végül csak sírba tesz.
(szerk.megj: Molnár Géza valójában Dr Molnár Géza aki a stroke előtt gyakorló ügyész volt)

Kérlek, ha tudtok segítsetek, legalább hatékonyan koldulni. 
Adott most öt kéziratom, egy olyan ifjúsági regény, melyhez fogható több ismerője szerint gárdonyi Egri csillagok c. írása óta nem született, három természet illetve történetfilozófiai értekezés és egy tudományos fantasztikus mű. Van egy írásom, mely a lektor szerint az ezredfordulós magyar próza egyik legkiemelkedőbb alkotása, a kiadó szerint olvashatatlan, amit a lektor úgy értékelt, hogy az írás értelmezéséhez legalább 120-as IQ kell, a kiadónak nincs annyi. Hetesi Zsolt barátom szerint az íráshoz 120-as IQ nem elég. Akár így, akár úgy ez szűk réteg számára lehet érdekes, ezért nem soroltam az ötbe. Az írások egy részét a stroke után követtem el. Elvben tehát még lenne miből egy kis pénzt teremteni. 
(szerk megj. a könyvek kiadásán már dolgozunk, a nyomdai költségeket közösségi finanszírozásból tervezzük megoldani)
Egyelőre mégis teljes létbizonytalanságban élek. 
Kérlek benneteket legalább a hatékony koldulásban segítsetek.

Erre kérem azokat az embereket is, akikhez ez az üzenet eljut.

üdvözlettel: Molnár Géza

Megjegyzések

  1. Szégyen a kormányhivatal ügyintézésére, hogy egy ilyen írásnak meg kellett születni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pánikba is estem rendesen, de ezt inkább nem részletezem, ja és én szégyelltem magam

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Éghajlatváltozás - a médián túli valóság

szkíta tájépítészet tudása

Péter negyedik árulása