Bemutatkozás

Üdv!

itt kezdek bajban lenni. A bemutatkozáshoz tudnom kellene pontosan ki is vagyok, de csak azt tudom, ki voltam. 2015 októberében stroke következtében elhaláloztam, odaát bíróság elé kerültem, vártam a besorolásom. Abban biztos voltam, hogy a mennyországba nem kerülhetek, de hogy a pokolba sem kellek, arra nem számítottam. A bíróság rövid tanácskozás után visszatoloncolt. Azóta itt vagyok esmét. Nu, az orvosaim meg erre nem számítottak. A talamuszom tönkrement, az orvostudomány mai állása szerint pedig talamusz nélkül nem lehet élni. E kis szerv híján ugyanis az emberi agy életképtelen. Vannak persze kivételek, pl. Én. Tehát itt vagyok és az alábbiakat szeretném beleüvölteni a Net virtuális terébe:

Globális felmelegedés nincs és nem is lehet!!

Az éghajlat persze ettől változik. Nincs is ezzel baj. Csak a föld nem melegszik. Miért? Had említsek itt pár nevet. Konrad Lorenz, Ö mutatott rá az elsők között a múlt század közepén, hogy a természet rendszer. Mark Cowerdine. brit ökológus erről a kérdésről Douglas Adams újságíróval közösen írt könyvében úgy fogalmaz, a tudománynak háromszáz év kellett ahhoz, hogy felismerje, a természet rendszer, nem valami, ami csakúgy ott van. James Lawelock pedig a híres gáia-elméletét épp a föld rendszer voltára alapozza. Nos, a globális felmelegedés hívei vagy nem tartoznak a tudományba, és még nem ismerték fel, hogy a földet beborító természet rendszer, vagy felismerték ugyan, de nem értik, nem tudnak vele mit kezdeni. A rendszer kutatás mai állása szerint egy rendszer többek között a rendszerműködés és a struktúrában realizált irányítás nevű nagy varázslatok révén lehetőségei szélső határáig őrzi önön arculatát, így az optimális hőmérsékletét is. Ha valamiért melegszik, hűti magát, mint bármelyikünk a szaunában. Hiába nő a hőbevitel, a szervezet, mert ez is egy rendszer, őrzi a harminchat Celsius fok körüli hőmérsékletét. Persze, ha valaki addig marad bent, hogy a szervezete erre képtelen lesz, nem melegedni kezd, hanem hőgutát kap és meghal. A természet esetében ez azt jelenti, hogy az adott rendszer szerveződési szint elkezd szétesni és a hőmérséklet tekintetében elkezdünk közelíteni a rendszertelen állapot felé. A környékünkön a legközelebbi hely, ahol nincs, vagy csak nagyon elemi szintű rendszer lehet, a Hold. Most tehát nem globális felmelegedéssel nézünk szembe, hanem az éghajlatunk elindult a Hold klímája felé. Vélhetően nem jut el odáig, mert bár a civilizált ember elég ostoba ahhoz, hogy pillanatnyi haszna és a mindenek felett álló profit realizálása érdekében akár a föld légkörét is eloszlassa, szerencsére tehetsége nincs hozzá. Most tehát a szétesés kellős közepén tartunk. A föld éghajlata nem melegszik, hanem szétesik. Az összeomlás majd valahol megáll, a rendszer elkezd ismét felépülni, és eljut egy egészen elviselhető éghajlatig. Mindössze pár százezer év kell majd hozzá, addig rém kellemetlen, sőt kellemetlenül szélsőséges lesz az éghajlat. Utána lehet, hogy melegebb lesz, lehet, hogy hidegebb, de azt hiszem a ma élő emberek között senki sincs, akit ez érintene.
 

Megjegyzések

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések ezen a blogon

Éghajlatváltozás - a médián túli valóság

szkíta tájépítészet tudása

Péter negyedik árulása